Bolar Marketing helpt “De Lerarenacademie” met het ontdekken van verbeter mogelijkheden voor het e-learning systeem. Deze opdracht kwam voort uit de eerdere opdracht die ik deed voor E-learing Wizard.

Hoe pakte ik dat aan?

Eerst onderzocht ik welke geven aanwezig waren. Daarna dook ik in de gegevens van Google Analytics, de evaluatieformulieren, de gebruiksgegevens uit het systeem.

Concurrentie onderzoek

Daarna besloten we concurrentieonderzoek te doen om de gevonden gegevens te kunnen vergelijken met die van systemen uit andere branches. Daarmee signaleerde ik diverse verbeter mogelijkheden. Sommige verbeter mogelijkheden waren eenvoudig te realiseren (low handig fruit). Terwijl andere wat complexer van aard waren.

Klantonderzoek

Hiernaast verricht Bolar klantonderzoek, zoals een gebruikerspanel en klant interviews. Aansluitend adviseert Bolar “De Lerarenacademie” over optimalisatie mogelijkheden van de cursussen.

“Bedankt voor de mooie en heldere analyse van ons systeem. Hier kunnen we mee verder!”

Directeur Bellinga

De Lerarenacademie

De Lerarenacademie is een fraai en ambitieus e-learning systeem dat gericht is op het basisonderwijs. Dit systeem is met name bedoeld voor leerkrachten, interne begeleiders en directie. Met behulp van dit systeem kunnen zij zichzelf professionaliseren met e-learning cursussen op tal van onderwerpen.

www.lerarenacademie.nl